Tisdag 2/6

Go morgon :)

Idag e det Mulet ute och inte alls så varmt, det e ju lite synd men på ett sätt tycker jag det e gött för då känner jag att jag kan gå ut idag hihi me min bränna, e inte så farligt nu har faktiskt lagt sej en hel del så det syns inte lika väl.. har gått över lite mer te brunt nu :D.. så har tänkt mej att ta en tur ner te stan idag kolla lite i affärer och sen ska jag lämna in lönelappen och tänkte även rösta så jag får det gjort kan ändå inte i helgen...



Igår på Eftermiddan tog jag det väldigt lungt, diska och städa lite sen när syrran hade slutat plugga så gick vi ut och gick en sväng på kväll när det hade kylt av lite.. va underbart ute igår kväll. vi gick ner te älva vid sundsta sen gick vi längst älva hela vägen bort te sjöstad där vi gick in mot norrstrand igen.. när vi gick där va på en gata på väg tebaka så såg vi några hundar som lekte i en trädgård både jag och Linda kolla dit och när hundarna fick syn på oss skällde de värsta mkt och sprang imot oss och det va inte vikka hundar som helst det va två Dobermann och en pittbull terier fyy fan va rädd jag va Syrran tog mej i armen och vi gick lungt fram utan att kolla på dem.. fan asså jag beredde mej på att de skulle bita eller nått för de sprang ju runt oss.. Ägarna fick syn på dem till slut så de skrek på dem men fan så snabba va de inte :/ ... fan va skakis i bena en bra bit efter vi hade passerat dem USCH säger jag JÄVLA HUNDAR.. eller ägarna som låter de springa löst så.. fattar inte hade jag och syrran sprungit eller gjort nått tecket åt dem hade de ju hugge direkt...
uhhh ja nu vet jag ju i alla fall att jag ALDRiG ska gå förbi där nån mer gång.
När vi kom hem kände vi oss duktiga och gick ner och köpte en pizza som vi dela på :)


Dobermann


Nu ska jag få mej nån frukost sen för jag göra mej i ordning och dra ner te stan så jag får gjort det jag ska göra :)

pussar// mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0