Tisdag

Go morron!!

skulle ha vart väldigt gött att åkt hemhem idag men nu blir det ju inte så eftersom jag ska jobba imorgon, så får åka efter jag slutat imorn kväll..

har vart en lugn morgon vakna typ halv 9, syrran va uppe och satt vid datorn så det va väl därför jag inte kunde sova.. och hon och Nina är nu änteligen klara me C-uppsatsen så nu slipper man de tjötet HaHa :P.. och syrran flyttar ju även ut nu och hem te torrskog på onsdag, ska bli så gött att få plats me alla sina grejer igen för nu får ju jag hela garderoben för mej själv :) UNDERBART..

ska snart göra oss iordning för en tur ner te stan och kika lite i affärer.. syrran skulle kolla på nått sen ska jag även försöka göra åt mitt presentkort på make up store för det går ut nu i juni, vet bara inte vad jag ska ha men det får väl bli några penslar och kanske ögonskugga typ :)

Lollo kommer hem från London idag me :) så imorn förmidda innan jag ska jobba så ska jag åka och hälsa på henne och kika på alla kort som hon tagit :D

vad ska ni göra en dag som denna??

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0