fredag den 13:e

God morgon

idag e det den typiska oturs dagen fredag den 13:e, men oturen kom väl redan igår tycker jag när all snö kom ner :( få se vad som händer idag :/....
Uppe tidigt idag med fast att jag kan sova hur länge jag vill typ, jaja det e gött att komma upp i tid med men, kan ju inte sova när syrran går upp så tidigt och klampar och har sej innan hon drar te skolan så då får jag ju gå upp.

Idag ska jag faktiskt jobba :D men jag börjar inte förän 15.30 och jobbar till 20 ikväll på bergvik men det ska bli skönt att få jobba lite.. har vart ledig för länge hehe... får se hur det går me jobb framöver e spänd men man kan inte hoppas för mkt då blir man bara så besviken. hela sommarn har jag ju i alla fall jobb och det känns otroligt skönt måste jag säga :)
innan jag åker och jobbar så ska jag inte göra så mkt kanske ska ta ett varv me dammsugarn sen om jag orkar så skulle jag kunna gå och sortera soper men det får vi allt se hihi :P..

 

dessa två filmer köpte jag :)
rasie your voice och finding neverland

Rasie your voice är väldigt bra enligt mej :) lite sorlig men oxå rolig och väldigt bra.. se den om ni inte ha gjort de.

finding nerverland va lite knepig men jag tror inte jag hängde me så bra dels för att syrran kom och hon tjötar ju fan hela tiden så det gick ju inte att hänga me så bra men det jag såg och hörde så va den väldigt fin och meningsfull, vacker..

ha en fin fredag :)
puss// mika



Kommentarer
Postat av: erika

sv ; Roligt att jobba ;) jag jobbar faktiskt också fasst som barnvakt ^^ nä men jag kom hem från skolan tidigt idag pga ont i huvve ;) så det blir bara slapp idag ^^

2009-03-13 @ 13:07:34
URL: http://estorasyster.blogg.se/
Postat av: Nikolina

åh popcorn i mitt hjärta!

mjo här har det slutat snöa ÄNTLIGEN men nu är det bara äcklig slaks, hoppas allt försvinner snart!

2009-03-13 @ 14:26:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: jonna

sv: nej ellhur;) skulle väl svimma direkt han var i närheten:d haha. ha en trevlig helg:)

2009-03-13 @ 15:35:48
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: hehe ja :) verkligen att dem borde

2009-03-13 @ 15:45:37
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0