hem te skogen idag

Go morrn!!

kom upp för ca en halvtimme sen så nu har jag diskat upp all disk och snart ska jag bege mej ut och handla mat.. måste få det gjort idag för 15.05 åker jag mot Årjäng där Pappa kommer och hämtar mej...
Och det e min tur att handla så jag måste så Syrran har käk i veckan hehe :P...

Ska bli gött att komma hem ett tag :) va ifrån syrran lite det behövs hehe.... sen måste jag ju hem och visa bilder och sånt fårn helgen te mor och far hehe och skivan så klart :P...

Idag e det väl Grey´s om jag inte minns hekt fel :) det måste man ju me kika på.. e mkt på Tv nu förtiden hehe uppbokad varjekväll typ HAHA :D

Nu får jag klä på mej och sticka ut te bussen

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0