hem te "skogen"

Hej hej

Snart ska jag dra ner te stan igen för att åka hem te torrskog :D ska bli skönt att komma hem lite och blir nog hemma ett tag nu om jag inte får nått jobb så är nog hem hemma tis-sön...

Förut åkte jag ner te stan och först lämna in papperet te Tomas sen gick jag te forex och växla mina danska pengar som jag hade kvar te svenska och det va ju inte fy skam hihi hade 505 danska så fick jag 725 kr svenska tebaka så det va ju gött :) det dumma va att de inte tog imot mina en kroner i danska så de får man väl spara då..
sen åkte jag me en buss ut te bergvik och handla en hel del mat så nu kan hon inte klaga syrran när hon kommer hem o  ser att kylskåpet e full proppat me mat :P...
va väldigt snäll nu ändå som köpte all mat när jag sj inte ska va här men då kanske hon håller tyst ett tag ;)
Ellenor skicka förut och sa att hon inte följde me Emma och Hanna te karlstad för hon hade mkt i skolan så jag får träffa na i bengtsfors te veckan :)

Har fått i mej lite kräm nu så jag står ut på buss resan sen blir det mammas mat när man kommer hem :D mammas mat slår ju allt :)



Nu ska jag packa det sista sen måste jag dra ner te stan så jag inte missar bussen

Pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0