Hemma i Karlstad

Hej

Nu har jag anlänt i Karlstad igen :) efter att ha vart lite här och där ett par dagar.. tis-ons Säffle, ons-tors bengtsfors/torrskog..

Onsdag: åkte från säffle te bengtsfors me buss så va där typ halv 3, gick runt lite och kolla läget hehe det va en evighet sen jag gick runt i bengtsfors så.. va faktiskt in på skolan me min gamla gymnasie skola, det hade inte förändrats ett dugg förutom att de hade fått nya datorer typ hihi jag saknar det inte alls..
sen träffa jag linda en stund hon hade vart hos tandläkarn och vid halv 4 kom mamma och hämta mej.
Idag åkte jag till mormor när jag hade vaknat gjorde henne sällskap eftersom morfar fortfarande ligger på Näl men han kommer förhoppningsvis hem imorn eller på lördag :)..
vi va en tur te lennartsfors och handla och sen vid 5 gick bussen från årjäng..

Imorn ska jag jobba på bergvik 9.15-15.45 :D gött me lite jobb sen får det nog bli en promenad för det skulle väl bli lika fint väder imorn :) älskar detta vädret man blir ju bara såå glad och pigg av solen hoppas de håller i sej och vet ni snön e nästan borta i karlstad nu GÖTT :P...



 hihi vill tillbaka hade såå himla roligt den kvällen

SNART SNART SNART drar faktiskt jag och madde te Danmark köpenhamn :D bara 5 dar kvar..
ska blir riktigt trevligt hoppas bara att vädret kommer va lika underbart som det vart nu :) så vi möter våren där nere...skulle va underbart

ni får ha en fortsatt bra kväll

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0