hemma i sverige

Hej hej

Nu är jag tebaka på fastlandet igen hihi :P... kom te karlstad ca 13 men vi kom hem från danmark igår men låg över hos madde inatt.
Patrik va här när jag kom hem och han ha sutte vi datorn hela tiden och gick typ nyss så har inte kunnat skriva :/..

Har i alla fall haft det mkt trevligt i köpenhamn och tur me vädret får jag ju ändå säga att vi hade ändå, Madde har vart jätte duktig och skrivit ner allt som vi ha gjort under våra dagar i danmark.. för hon hade me sej datorn men dock hade vi inge internett så det kom upp på hennes blogg igår så e ni nyfikna så kan ni läsa där :D

jag kommer i alla fall att lägga upp en massa mer bilder från köpenhamn resan jag lovar om det blir senare i kväll eller i morn har jag inte bestämt än men jag lovar det kommer :) kan hända att jag kopierar in teten på min blogg oxå :P...


lite smakprov hihi detta e nyhavn i köpenhamn mkt mysigt :)

Nu börjar strax gossip girl :D

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du haft de roligt:D

2009-03-29 @ 19:50:24
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0