hos sandra

hej hej

Sitter hemma hos sandra nu men hon e inte hemma för tillfället för att hon e i skolan.. jag ska åka hem mot bengtsfors vid halv två typ så åker jag me mamma hem när hon ha slutat.. men jag åker faktiskt redan upp te karlstad imorn kväll för ska jobba på freda förmidda på bergvik. blir ingen längre visit hemma men det e alltid något :)

igår när jag kom hit så åt vi mat först sen va vi och kolla säffle lite hihi och senare på kväll så va jag sandra och Anna ute och gick i 1 1/2 timme typ :) va ju underbart väder och det e det idag me :D lite molningare kanske...

Ni kanske kan hjälpa mej me en sak ni vet att robinsson börjar nu snart på tven. reklamen te robinsson e det en låt me vettni vet ni vem det e som sjunger eller vad den låten heter??



Nu ska jag kolla busstider :)

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Dead By April heter gruppen och låten heter Losing You...



Kram Kram

2009-03-18 @ 16:08:38
Postat av: Nikolina

åh gud jag måste få bort min utväxt också! :)

2009-03-18 @ 17:21:04
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

oooja! jag njuter som fan :D händer imon?

2009-03-19 @ 19:55:25
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0