Måndag

Hej

Nu har jag kommit hem efter ha vart på stan en stund :) först åkte jag te banken och växla lite pengar te danska, det e dyrt i danmark kursen e hög 628 svenska kroner blev 400 danska hihi stor skillnad nja men men det e inte så ofta man e där så va gör väl de :P..
sen gick ja lite på stan kolla i affär sen vid ett gick jag och prata lite men en person och efter det gick jag ännu mer i affärer träffa Helen me en stund så vi stod och prata, hitta dock inget till mej själv eller joo shampo o balsam och lite sånt hihi men inge roligt jag hitta däremot en present te Sandra som fyller 18 nu på fredag :) får väl se om jag kan hitta nått mer hon ska ju ha nått för att hon ha tatt körkort.

Har faktiskt packat klart allt nu tror jag förutom smink grejerna då men det får jag lägga ner imorn när jag gjort mej i ordning :) men alla kläder och sånt e strykt och nerpackat :) sååå nu e jag SÅ laddad på att få åka hihi, imorn 13.48 går tåget ner mot Götet så e där 16.29..

Fint väder blev det idag me även om det inte såg så ut i morse men nu e det klar blå himmel ute och solen lyser :) underbart <3


åå va jag längtar efter sommarn och värmen och alla mysiga sommarkvällar framför grllen :)
detta e på midsomar :D

puss // mika


Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

haha japps ,)



hoppas du haft ne bra dag!

2009-03-23 @ 20:31:54
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0