Ny vecka

God förmiddag på er :)

Måndag idag och ny vecka nämligen vecka 12 e det nu :) kommer närmare danmark dag för dag hihi nu e det bara en vecka och 2 dar kvar tills vi åker :D

Idag ser dagen ut följande, ska strax göra mej i ordning och åka ner te stan måste in på duvan och lämna tebaka ett par skor jag tog me hem och prova och jag e väldigt osäker på om jag ska ha dem så nu har jag bestämt mej för att lämna tebaka dom.. jag har helt enkelt inte råd.. .
finns bättre grejer man kan lägga pengarna på.
sen måste jag prata lite me tomas om jobb och byte mm.
ska kolla lite i affärer när jag ändå e nere se om jag kan hitta nått snyggt att ha på mej :) sen måste jag köpa hårfärg oxå så ska Emelie eller Lollo färga det på mej idag eller imorn ;)
ikväll ska jag sova hos Louise för Syrrans pojkvän kommer hit och ska sova över så då vill jag inte va här och syrran vill nog inte heller att jag ska va här :P..

så sådan ser min dag ut idag och imorn så drar jag nämligen te säffle te min sandra som jag saknat såå :) och e där te onsdag tror jag sen åker jag hem te torrskog ett par dagar..
ska väl åka ner och hälsa på morfar oxå som ligger på näl just nu.

Vi hörs säkert senare i eftermiddag :)
pussar // mika



Kommentarer
Postat av: Nikolina

gör du idag? :)

2009-03-16 @ 18:15:21
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0