snart sängen

Go kväll :)

Jag kom faktiskt ut lite idag i alla fall hihi... åkte ner te stan vid 15 och mötte upp lollo skulle gå och kolla om vi kunde boka biljetter te bion vi ska på onsdag men det va inte öppet så vi gick i lite affärer, jag köpte inget.. sen gick vi hem te lollo åt lite chokladkaka den va riktigt mumsigt :) sen gick vi igen efter en halv timme och mötte upp hennes föräldrar de skulle på bio idag men först skulle de ut och äta..
sen åkte jag hem och då diska jag och sen kom syrran hem.. vi kolla på Sex and the city movie hon hade aldrig sett den och jag hade inge bättra för mej, den e ju väldigt bra måste jag säga :) och jag e så furktansvärt blödig så det kom ju lite tårar och idag e jag kanske lite blödigare än andra dagar på grund av omständigheterna..
såå nu blir det snart sängen e ganska trött..

Men nått som pigga upp mej va att Nina ringde :) så den 2 Maj blir det personalfest igen hihi men då e det hela karlstads handelspersonal som ska på fest :D alltså rätt mkt folk.. Vi ska va på blue moon börjar kl 19 och då e det buffé och musik mm :P... riktigt roligt och jag fyller ju år den 4 maj så det blir ju lite av att fira min dag hehe :)
så det ser jag verkligen fram imot :D

Nu får det bli sängen för min del

hörs imorn
puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0