Söndag

Go morron :)

GRATTIS EMELIE 20 ÅR

Kände mej riktig pigg och alLert nu i morse när jag vakna även om jag inte kom hem förrän 2 i natt men jag drack ju inget så det e väl därför :P..
Nu har jag duschat och åte frukost ska snart torka håret och sminka mej sen ska jag åka ner och jobba 12-16 på duvan :)

Dagen igår
Var väldigt trevlig :) jag åkte ner te stan vi halv 3 typ och mötte upp lollo, handla mat på donken och så sen gick vi hem te henne.. strax efter fyra kom födelsdags barnet Emelie, tjöta lite och gjorde oss i ordning lite smått vid 7-halv 8 kom 18 och lite senare kom Ali och Dawda :) dansa en massa hehe och drack cola :P.. det va riktigt trevligt sen kom james en stund me de sista innan vi skulle gå te nöjes :)
va på Nöjes kanske två timmar sen gick vi hem..
kort lägger jag ut när jag fått in dem på datorn..
Tack för en trevlig kväll tjejer <3

Ni får ha en bra söndag så hörsvi i eftermiddag :)
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja det hade jag absolut :)

2009-03-15 @ 14:34:34
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi tack själv för en underbar kväll :) men du skulle du kunna göra en sån fin header med olika kort åt mig,, för har inte haft orken att lära mig hur man gör :P om jag typ skickar korten jag vill ha med ? ;P Puss

2009-03-15 @ 19:10:40
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0