tisdag

God morgon :)

va uppe redan kl 8.30 ida för skulle ringa ett samtal men det gick inge vidare så jag får prova senare igen :/ .. nu sitter jag och äter frukost hade kvar köttbullar från igår så jag gjorde men två köttbulle mackor :) mumsigt hihi sen får jag hoppa in i duschen och sen diska innan jag gör mej klar för att åka ner te stan, ska gå in te tomas och prata me han sen får jag åka ut te bergvik och handla lite mat och sen hit igen innan jag ska ner te stan igen och me bussen te årjäng.. förhoppningsvis så blir det väl så nu att jag åker hem te torrskog om jag inte får nått jobb då vill säga.. sen får vi ju se om jag hinner träffa Ellenor och co innan jag åker :)

Drömde om vår resa hela natten hihi jag e taggad te tusen bara det inte blir några komplikationer nu vill verkligen detta skulle va såå roligit.. jag berättar mer när det e mer säkert :)

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

ha en fin tisdag
pussar// mika




Kommentarer
Postat av: Erika

Ha en bra dag!

2009-03-31 @ 10:00:39
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0