Tråkig Måndag

Hej

Vikken tråkig och trist måndag detta har varit hitilst har faktiskt inte gjort nån ting vettigt har inte ens vart utanför dörr och å fått mej friskt luft.. jag vill ut och åka nån stans igen hihi allt känndes bara pisst när jag kom hem igen stor del e nog för att jag inte jobbar ett dugg längre känns det som.. jätte tråkigt men jag har heller inte orken att söka nytt men måste..

stör mej på syrran oxå men det e ju inge nytt hehe.. nu va det bredbandet igen vi har inte fått nån faktura och hon helt galen och jag säger att det e patriks fel och då blir hon ännu mer rasande så fick ringa och få ocr nummret igen och nästa månad förhoppningsvis ska det komma hit.. bara en massa problem.
sen har hon sutte här hemma och pluggat och jag sa te na igår kväll att de inte behövde va här och plugga eftersom jag va hemma.men lyssna hon nej. så hon ha sutte här och pluggat nu och jag ha fått sutte här i köket sten tyst för att inte störa henne jag blir tokig om jag inte får ha musik eller tv på hatar att sitta helt tyst i en lite lägenhet.. nu har hon äntligen åkt te gbg och är där te på onsdag mkt skönt :) så nu flödar musiken ut ur mina högtalare och tv e på :D 
lite bättre humör blir man ju alltid av musik.

Vet inte om jag kanske ska åka hem imorn te mor och far skulle va gött men det beror på måste fixa lite här innan.. jag får se hur det blir..

jag hoppas jag inte tjatat ut er me mina problem och gnabb hihi  :)

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har en underbar eftermiddag :)

2009-03-30 @ 16:50:56
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: samma här haha :D har sovit sen kl5 :D

2009-03-30 @ 21:27:10
Postat av: Anonym

sv: samma här haha :D har sovit sen kl5 :D

2009-03-30 @ 21:27:16
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0