vår väder :D

Hej Hej

Nu e jag hemma från jobbet.. när jag kom ut från duvan möttes jag av ett helt underbart väder man blir ju helt glad i hela kroppen :).. när jag börja så va det mulet och solen orka inte riktigt igenom men nu är det klar blå himel och solen lyser som aldrig förr HÄRLIGT snälla stanna så här nu ingen mer snö tack vill ha VÅR!!!.......

På jobbet va det lungt som vanligt kom lite folk då och då men det blev ju inga höjdar summor i kassan men men det e söndag och fint väder så jag förstår folk som inte e ute och går i affärerna...

Syrran kommer senare i kväll tror jag om hon inte kommer imorn bitti som förra gången det ger sej... Nu ska jag käka mat sen får vi se vad jag ska hitta på...

korten från igår kommer senare idag :)

pussar//  mika

Kommentarer
Postat av: Nikolina

låter lyckat! :) jag var bara hemma i helgen, gillar inte gå ut när det är så fult väder ute! så jag var hemma och myste bara inget mycket alls, skönt det med ibland :)

2009-03-15 @ 16:43:35
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0