varma mackor

Hej

Nu har jag komme hem från jobbet :) jag hatar att det ska ta sån jävla tid, tar ju nästan en timme att åka från bergvik te norrstrand helt galet om man ändå hade haft bil :/...
på jobbet va det i alla fall rätt så lungt men det va kul att stå där igen hihi har man gjort lite nytta idag :P.. köpte mej "klick " (skvaller tidning) me innan jag börja så jag hade nått att läsa :P.. skvaller e roligt även om inte allt kanske stämmer men men...
hade komme in mycke nya skor nu igen hihi men jag har ju lagt undan ett par skor på duvan och det får räcka för denna månaden :P..
ska jobba på duvan på söndag, va inte meningen att jag skulle jobba utan att helen skulle ta den för att jag jobba hennes söndag förra helgen men då tyckte jag det va bättre att hon tog min söndag den 29 för då e ju jag ändå inte hemma.. ska bara få nån te att jobba fredan nu me men det löser sig alltid:)

Nu ska jag sätta mej vid tv och kolla hur det går på let´s dance sen blir det nog sängen..

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Madde

mikaela i min klass menar jag förstår du :)

Finns lite fler än du som heter så haha.. Hoppas du får en trevlig dag! puss<3

2009-03-14 @ 07:28:07
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: jonna

svar: ja visst är det bra:) speciellt för hyn! Men dock s gilar jag det bättre på sommarn, när man är fin hyn liksom. På vintern kan det kännas lite väl otäckande. Kram

2009-03-14 @ 09:31:47
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0