100 års kalas

Hej

hur mås det? jag mår som fisken i vattnet asså bra :P.. är jätte fint och gött väder idag så ska nog snart ta en filt och lägga mej ute på gräsmattan :) Idag kl 4 så kommer det massa folk hit :D ska ha 100 års kalas idag för mej, pappa och syrran :) ska bli skoj men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej, samma problem varje gång, just nu sitter jag i min stundent klänning HAHA ( ska inte ha den idag) testa bara och den passa ju kanske va lite stor men :P...

i torsdag så va jag hem te sandra en sväng vi tjöta och kolla på film chiuhauan från beverlihils vet inte hur man stavar men den va rätt rolig..
i går så åkte jag hem te mormor och morfar och hälsa på, mormor baka när jag kom så fick nybakt kaka mums mums :) sen va vi ute och gick och så..

Om drygt en vecka så drar jag och Ellen till sthlm och på kryssning weehooo :D

Nu ska jag ut i solen ni får ha en underbar lördag
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0