4 maj weehooo :P

Idag är de ingen vanligt dag för idag e det Mikaelas födelsedag hurra hurra hurra :P

Jupp idag fyller jag hela 21 år hehe :) min mobil börja redan pipa halv 6 imorse me gratulationer hihi sen fick jag fyra innan jag gick upp vid 8. och så vakna jag av att syrran sjöng för mej och tog kort hehe.. tradition att vi sjunger förvrann när nån fyller år och sen får frukost :) så jag fick en skål me gröt hehe...
Idag e jag ledig hela dan och det känns väldigt gött för har en del att göra måste städa städa städa för kl 3 kommer mams och paps hit :D sen vid halv 5 kommer Sandra och Anna hit :)  ska ut och käka me mamma och pappa nån stans.
hoppas på att detta året kommer bli super nu när man e 21 för man göra lite mer hehe tex åka på kryssning och det ska vi ju den 24 maj :D


 To Me och ni andra som fyller år idag

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0