Cinderella kryssning :D

Hej Hej :)

Nu va det ett tag sen jag skrev igen och det har ju hänt en hel del :)

I Fredags kväll åkte jag direkt hem efter jag hade slutat på bergvik så va hemma typ i torrskog lite över 22.. sen i Lördags så åkte jag mor o far te Uddevalla och Handla, va evigheter sen jag va på Torp så det va riktigt roligt.. fick mej en tröja, strupbyxer och en väska :)..

Söndag morgon :D bar det iväg mot Sthlm, Bussen från Bengtsfors gick 9.40 resan va lång stanna i Arboga och käka då va kl 13.30 sen va vi Framme i Sthlm ca 16.30 :) fick vänta ett tag innan vi hade checkat in och fått våra nycklar så vi kom inte ombord förrän kl va 17.20 typ va hur mkt folk som helst :P.. lite Kaos artat men det gick allt hihi..
Väl Ombord leta vi upp vår hytt vi fick hytt nr 6234 och vi fick en B4 hytt istället för B2 :D gjorde oss iordning lite smått och kl 18 gick båten 18.30 fick vi middagsbuffé JÄTTE GOTT satt me några trevliga folk från Säffle :) fick efterrätt oxå va hur bra som helst och jag blev propp mätt.. Efter vi hade åte gick vi te taxfreen och inhandla det vi skulle dricka sen gjorde vi i ordning oss på nytt lite mer party kläder för kl 21.45 stod scotts på scen <3 på fabclub:)..
vikket ös som vanligt när de är igång och shit va mkt folk hihi.. va för det mesta inne på fanclub men va även oxå inne på discot me kareoken en del :) Hade verkligen göör trevligt :D kl 04.00 gick vi till vår hytt och vi slocka rätt fort va jätte sköna sänger och båten gick så lungt och fin så det märktes inte att man va på sjön ens..
06.45 va båten inne i finland vid hamnen och 8.55 gick den där ifrån.. vår kl ringde 8.30 så hann aldrig se finland vid 9 gick vi upp och åt frukost, även frukosten va super god :) efter vi hade åte gick vi ner och la oss en stund, Ellen sov väl en timme.. sen gjorde vi i ordning oss och gick upp på Däck :) va helt underbart väder så vi köpte oss en glass och satt där och sola en stund.. sen va vi även inne och kolla på per när han sjöng sjömansvisor och spela bingo hihi :)...
Scotts va uppe på scen och spela oxå fram på dan så då lyssna vi på dem.. träffa på en massa folk som man hade träffat på kväll hihi dock inte lika pigga :P.. käka värsta stora och goa baguetten innan det va dags att packa, 15.30 va båten tebaka i sthlm och kl 16 gick bussen. Stanna i Arboga även nu och käka men shit va folk kom 5 bussar samtidigt och det va kaos kön va hur lång som helst men jag och Ellen smet före lite..
20.30 va vi framme i Karlstad :)

Har vart en helt fantastiskt resa :) det va ju inte sísta gången det kan jag lova


bjuder på en bild på grabbarna i scotts :)
Har jätte många kort från kryssningen men orkar inte lägga upp dem tar sån tid men jag har dem på min facebook och ska även lägga in den på bilddagboken så vill ni kika så kan ni kolla där..
kommer säkert lägga upp lite bilder då och då från kryssningen här me, men e ni nyfikna nu så kolla facebook el bilddagboken 

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0