Flytt och grillfest!

Nu är jag hemma... efter att ha vart ute nästan hele dan.. åkte ju te lollo i morse och hjälpte henne me flytten..vid halv 12 typ så körde Martin oss te Dawda på wåxnäs.. satt och tjöta me dem och så gjorde Dawa mat :) så kolla vi på en film oxå kommer inte ihåg vad det hette nu men det va bra.. vid 3 typ kanske kom James och vid 5 gick vi te Netto och handla maten.. runt 6-7 kom folket och då börjades det grillas :) kyckling klubbor och bröd hehe.. lyssna på musik, tjöta , spela basket mm mm..... det va riktigt trevligt förutom att jag typ hade en konstant huvvevärk hele tin och ingen som hade nån tablett så det va bara att stå ut... 22 åkte jag hem då hade tröttheten och huvvevärken tatt över min energi så nu e jag as trött så ska snart hoppa i säng.. imorn e det jobb som gäller 12-16 på Mic..

Natti Natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0