fredag 8/5

God morgon :)

det e redan fredag kan knappt fattat denna veckan har verkligen rusat fram men det e gött att det e helg även om jag jobbar så e det alltid gött me helg :) idag ska jag jobba på begvik 15.30- 20 har det sena passet idag som jag altid har varannan fredag.
Vakna vid halv 8 typ idag då syrran gick upp och väsnades, tex så sätte hon på tv och hon sänkte knappt :/ så här får man ju inte sova ska bliså gött när hon flyttar ut bara denna månaden ut så ska väl klara av de. vid 9 gick jag ut och gick en lång promenad på en 1 timme känner mej riktigt duktig :) sen tog jag mej en skön dusch och gjorde mej sen en go frukost..  min förmidda innan jag börjar jobba blir nu bara lugn, ska rensa lite i garderoben och leta lite kläder som jag saknat hihi det e ju så rörigt här får ju inte plats me nån ting,så det ligger kläder överallt typ..

Joo vet ni, jag sa ju att SCOTTS kanske skulle komma te Bengtsfors på kräftkalaset men som det låter nu så vad det bara ett ryckte MEN :D de kommer de Bengtsfors i juni den så kallade "begntsfors festivalen" som inte finns längre men i stället för de då så ska de sköna pöjkarna komma och splea :D jag undrar om man måste skaffa biljetter för i så fall så måste jag få reda på de nu så jag kommer dit vill inte inte missa det liksom när det händer nån ting i bengtsfors :P..

Nu får jag ta och hitta på nått :) ni får ha en super fredag och ja just det e lite avis på min syrra för ikväll ska hon på ARVINGARNA på blue moon.. mina idoler ju sen jag va liten :(

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååå arvingarna :D mina idoler :D vi ägde ju åå Elouise :D

2009-05-11 @ 12:07:26
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: cia

dom kommer på befors festivalen :) som är helgen efter midsommar... å jag tror inte att det skall vara biljetter... men dom kommer! :)

2009-05-12 @ 17:59:52
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0