Gäsp

ja nu börjar ja bli riktigt trött så nu dröjer det inte länge innan man ligger i sängen, även om jag inte gjort nått större idag så e jag ändå trött.. jag har tvättat, diskat och sen bara slappat framför tv och dator.. när kl närmade sej 5 gick jag faktiskt ut en sväng och fick lite luft kanske va ute i en halvtimme sen blev det soffan igen men det dröjde inte länge innan syrran ringde då va hon på väg hem och fråga om vi skulle ta en promenad så det va bara att ge sej ut igen när hon kom, då gick vi ner mot färjestad och längst älva där och sen te rud och runt där lite så blev en liten promenad på 40 min typ :).
Nu har jag och syrran sjungit singstar hehe och jag äger ju det mesta asså hehe skojja :P

jag måste säga att jag blir riktigt irriterad och störd på alla falska människor eller alla specielt en, så nu skiter jag faktiskt i vilket.. nu får det va nog.. jag kommer i alla fall inte säga ett knyst eller röra ett finger blir såå trött...

sov så gott
puss // mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Men är lilla mikkan sur...;-)

2009-05-07 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0