God förmidda :)

har vart uppe en stund nu och jag har faktiskt precis diskat klart :) känns väldigt bra, ska bara städa lite och röjja undan lite sen oxå tex packa upp som jag inte gjort än hehe :P..  annars idag så blir det nog inte så mkt annat gjort vad jag vet blir en lugn dag ida me.. det e fint väder ute men det bålser nått hiskeligt så får se om man kanske skulle ta en promenad lite senare el inte...



VILL HA JOBB!!! har alldeles för lite nu och det e så tråkigt att gå hemma.. men jag ska väl egentligen njuta av dessa dar jag e ledig för när semestrarna börjar så får man ju fullt upp hela sommarn me jobb :).. men jag måste väl oxå söka nått mer för sen när sommarn e slut så blir det som nu antar ja.. jag vet bara inte vad..sen vet jag ju inte ens om jag blir kvar i karlsta, ska syrran och patrik sälja denna lägenheten så måste ju jag kolla efter ny..
Ibland e det jobbigt att va vuxen

Har inte fått i mej nån frukost än så det kanske e läge nu hehe :P..

ni får ha en fin onsdag
pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0