HELG

Hej hej

Nu har jag komme hem från jobbet, har sutte och kollat på Talang lite nu och snart ska jag väl ta mej nått att käka gröt kanska HAHA...  va en hel del folk som handla idag :) så blev riktigt riktigt bra i kassan och det e ju så kul att jobba då när det e mkt folk tycker jag :D bytte av Helen som jobba förmiddan.. Syrran körde ut mej te bergvik för Patrik kom ju me bilen så då slapp jag betala en väg i alla fall,snällt :)

Är så himla fint och underbart väder ute.. nu skulle man vart nånstans och grillat och myst me vännerna i solen kanske kusten tex fan va mysigt... på väg hem me bussen så va det massa ungdommar som satt ute och jätte många som kom me system kassar blev ju grymt sugen.. va till och med några som hade student mössa på sej men e det nån som gått ut i karlstad idag?? ne väl? jaja..
och alla uteserveringar va full knökade me folk.. får nog snart bli premiären för en annan me...



ha en trevlig Fredags kväll

puss // mika






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0