I love Grey´s

Ni missa väl inte det 100:e avsnittet av Grey´s anatomy?????
hur bra e det inte dåå :D och detta avsnittet va ju pricken över i :) så fint och sjävlkart grät jag floder som vanligt när det är nått rörande..



Min dag idag har nog vart lika slapp som jag trodde den skulle va hehe jag diska då och städa upp här då men.. vid 2 typ kom syrran hem sen vid 3 tiden så gick jag ut och ner te ica och handla kände bara för att jag måste ha lite friskt luft.. sen ringde jag och prata lite me Linda oxå :).. väl hemma igen så blev det mer slapp och när Syrran var klar me arbetet så gick vi ut och gick det blev att vi gick ner te stan, syrran skulle ha ramar och lite annat.. sen gick vi hem oxå så det blev ju en liten promenad idag i alla fall :)..

Pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0