Lördag 9/5

Go morgon Go morgon :D

vilken härlig morron eller hur :D och jag tror minst sagt att dagen kommer bli lika härlig :) vakna rätt tidigt fråga mej inte varför men så blev det i alla fall fast jag inte la mej så tidigt igår :/.. men kunde inte somna om så nu e jag uppe, om ca en timme så ska jag ner te stan och te systemet och inhandla det som man ska ha ikväll :) sen måste jag dumpa av det hos lollo innan hennes föräldrar kommer för då ska vi gå te mussét och kolla utställningen :D Lollo har tagit några kort som hon utställer med, så gå dit och kolla vettja är mellan 10-17 idag och imorn oxå.

Igår jobba jag ju då på Bergvik på eftermiddan det va ganska så lungt faktiskt, innan jag åkte och jobba så blev jag glatt överraskad :) så när jag kom hem efter jag hade jobbat så kom Jonas hit och gjorde mej sällskap :) syrran va ju ute så han va här te kl1 typ då skulle han ner och hämta sina polare som oxå va ute.. hade väldigt trevligt :) syrran kom vid 3 i natt typ..

Ne nu får man väl börja göra sin i ordning lite smått :)

ni får ha en trevlig lördag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0