Måndag 11/5

God morgon

Grattis Erica "pipen" som fyller 16 år idag min Granne i torrskog och tremänning :)

Måndag idag och en ny vecka, ska snart cykla ner te mussét och möta upp Lollo och då ska vi ta ner hennes bilder sen ska jag väl va me henne under dan för Syrran e tvungen att plugga så det e bäst jag håller mej här ifrån hehe :P..
Är riktigt fint väder idag UNDERBART så ska bli riktigt gött att få komma ut snart i solen..
jag hoppas att det fina vädret håller i sej nu några dagar för på Onsdag så ska vi ju gå/springa vårruset och det e ju inge kul om det regnar :/..
Idag åker oxå Jonas te cypern.. fuskis jag vil oxå åka nån stans men just nu e det alldeles för mkt här hemma så kan inte åka iväg får bli efter sommarn....



Va inne på scotts hemsida och på deras turné plan så står det så här
27.06.2009 Bengtsfors Stadsfest
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Fan va kul hehe de kommer te lilla Bengtsfors det e ju häftgt asså :P..


Nu ska jag göra mej i ordning och snart dra iväg men ni får ha en fin Måndag :)

pussar // mika



Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan väl höra av dig om du får reda på om man måste fixa biljett till stadsfesten haha..

Åhh va skönt de ska bli att åkte till tunisien i sommar!! Faktiskt inte alls långt kvar hihi.. :)

2009-05-11 @ 16:27:07
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Madde

Okey a gör de.. :)

Ja de hoppas jag att vi får.. Hihi..

Lite nervös ang flygningen bara men hihi..

2009-05-11 @ 17:51:07
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0