Nelly.com

Hej

kvart över 10 i morse så cykla jag ner te mussét och vid halv 11 kom Lollo dit då tog vi ner bilderna sen lekte vi lite i lekparken hehe ;P va en ganska rolig gunga HAHa... gick hem te lollo sen så kolla vi på skönheten och odjuret :) va jätte längesen jag såg den fick sån lust att se den bara hihi och den e ju jätte bra och jätte fin :) självklart grät Mikaela men det va väl inge nytt hehe..
lollo gjorde vitlöksbröd oxå som vi satt och mumsa i oss jätte goda :) sen kolla vi eller jah på Gossip girl avsnittet som va i går som jag missade, hade lollo på datorn men såg inte slutet... vid 2 gick vi mot hemköp och sen cykla jag hem. syrran hade gjort kyckling wok me nudlar.. :) nu e hon i skolan men när hon kommer tebaka så ska vi ta oss en promenad får ju förbereda sig lite inför onsdagen hihi..

jag beställde en ny bikini förut på nelly :) va inte alls dyr så snart e den min om 4-5 dar kommer den förhoppningsvis in genom brevinkastet :D

 fin va?? tror det blir riktigt bra :)

pussar // mika


Kommentarer
Postat av: Madde

vi åker vecka 31 den 27/7 :)

2009-05-11 @ 18:58:53
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Emelie

japp :) dom är ju här ganska ofta så vi får gå på dom nästa gång :) jag gick ju på dom förra året :D

2009-05-12 @ 09:46:29
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Emelie

jodå de gör vi,, de e bara att gå in när de e after work så stannar men,, har jag gjort massa ggr, o de va så jag såg dom sist :D smart va ;) faan va nice med 100 årskalas btw :D

2009-05-12 @ 11:13:39
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0