Ny klippt :)

ja jag fick redan tid idag.. jag ringde till fröken röd när kl va 10.15 sen så fick jag tid redan 11.15 :D snabba puckar verkligen.. cykla ner lite efter kl 11 och fyy fasen va det regna så jag va ju sjö blöt nästan när jag kom in där som tur va jag lite i god tid så hann torka lite hehe.. va en ung tjej som klippte mej jätte trevlig och jätte bra jag blev super nöjd och det e såå skönt när det försvinner lite på längden klippte av 10 cm på längden hehe så det känns ju och det e underbart :D blev så friskt och gött nu va jätte sletet innan..
hon va väldigt norgrann så jag va nog inte klar förrän halv 1 men jag hade ju inte bråttom och jag tycker det e ljuvligt när nån grejar me ens hår :) och det va inte så farligt dyrt heller så där kommer jag nog va fler gånger framöver :)

När jag va klar så gick jag in på ica och köpte mjölk o smör och lite frukt sen cyklades det hem igen i piss vädret så blev lika blöt nu :/ och jag höll på och för frysa mina händer även om det inte e långa biten så va det riktigt kallt och jobbigt ändå... men det e väl bara idag det ska va sånt här för vad man har hört så ska det ju bli kanon väder i helgen :D
och nu har jag åte och e propp mätt nästan så man skulle ta sej en tupplur..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0