Onsdag 6/5

Hej hej el go morron :)

Redan onsdag, det går fruktansvärt fort.. Idag får jag Lollo och Emelie hit på besök och ska käka tårta hihi vill få slut på den.. jag har vart ner en sväng te ica redan och handlat lite.. mor och far hade ju me cykel upp i måndags :) och jag e överlycklig det e ju så lättvindigt och smidigt..  syrran har åkt ner te bibblan redan och ska läsa me Nina så nu inväntar jag damerna som kommer ca 12.30.  senare i eftermiddag så ska jag ner och stänga för cathrine på duvan så ska jobba
18-19.. sådan ser min dag ut..
Vad ska ni hitta på idag?

Igår kom Sandra och Anna hit de va här typ halv ett så då käka vi tårta och jag fick singstar Disney av Sandra :) lite senare käka vi mat hehe jag vet vi tog efterrätten före maten hihi.. jag hade i alla fall gjort i ordning grillade kyckling klubbor och ris me cafe the paris sås riktigt mumsigt... sen åkte väl de hem vid halv 4 typ.. då cykla jag ner en sväng te stan och satte in pengarna som jag hade fått o så, sen blev det en slapp eftermiddag hemma i soffan framför tv :)

lägtar te den 13:e 16:e 21:e och 24-25:e :D

Pussar // mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0