Personalfesten :D

hellu :)

Nu har jag kommit hem från jobbet och jag och syrran har precis gjort en purjolökspaj som e i ugnen nu mmmm e jätte hungrig.. va rätt så mkt folk idag ändå på duvan mer än vad jag trodde det skulle va så blev riktigt bra i kassan :).. va dock inte så jätte pigg te en börja hihi hade gärna velat sova mer än vad jag gjorde. när jag kom te duvan i morse så stod det flasker och brukar och vinboxen på disken och det lukta ju inge vidare vill jag lova så fick ju städa det första man gjorde.. vi va ju där i går och förfesta innan vi gick te blue moon..

förfesten på duvan börja 17.30 vi va alla där utom Tomas som kom senare eftersom han stängde på b-vik igår, vi lyssna på musik och prata och prova lite skor hehe :P... sen vid halv 8 typ så gick vi mot blue moon :) där va det röda mattan in och så fick vi drinkbiljetter :D och sen gick vi vidare in mot vårt bord som va längst fram vid scenen, jag satt precis vid scen kanten. vi fick Italiensk buffé som va super super god sen va det underhållning då av Starboys pojkarna som va me i smala sussi om ni vet Pölsa bla hehe.. de va suvveräna, jätte roliga tror inte jag har skrattat så mkt på väldigt länge hehe stört sköna :D
kl 23 släppte de in utomstående folk och då blev det ju vanligt disco oxå typ, och vi dansa och dansa så jag va helt slut hehe men kul va de och de va en himla massa folk.. va jätte stort där inne va ju premiären för mej..
vid 01 åkte jag hem men somna nog inte förrän v id tre 

 
  



   

 

    

Va en underbar kväll som man aldrig komma glömma :) personalfester e klart de bästa festerna :P

pussar// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0