Söndag

Hejsan ;P

Idag e det söndag hela dagen och jag har jobbat på duvan 12-16, rätt segt måste jag säga, för det första va det jobbigt att gå upp imorse eftersom man va hemma sent igår, sen så va det inte så mkt rusch me folk idag, stod för det mesta och gäspade hehe.. Efter jag hade slutat så gick jag hem te Lollo och hämta mina skor och min Alladin ask jag fick igår :)..
Resten av dan blir väldigt lung ska nog ta mej en liten tupplur är riktigt trött får sätta på en bra film sen :)


Min födelsedagfest igår :)

När kl slog 6 så åkte jag ner te stan te Louise, när jag kom va Buba där redan, senare vid 7 kom Emelie och sen efter hand så kom Arton, Dawda och James :D Jag fick en Alladin choklad ask av arton hehe snällt..vi kolla på Robinsson och sen så spela vi en hel del WII :P och sen lyssnades det även mkt på musik och dansa.. när kl närmade sej 11 halv 12 så gick vi mot Nöjes, va inte alls så mkt folk när vi kom men det blev allt lite mer.. vi dansa hela tiden från det vi kom till kl nämade sej två, så jag har lite ont i bena och knäna idag men jag måste säga att det va jäkligt roligt
I love to dance :P

Lite bilder från gårdagen/kvällen :)


födelsedags barnet jag 21 år weehoo :P

   

 

     

Tackar så hemskt mkt för en underbart rolig kväll :)

pussar // mika






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0