tillbaka i verkligheten..

.. Alltid lika tråkigt att komma hem och sen inte ha nått att göra när man vart ute och rest, idag har det vart en riktig slöar dag för det första så sov jag ända te kl va 11.30 hihi det va riktigt skönt och välbehövligt för det blev ju inte så mkt sömn på båten.. sen har jag sutte här vid min efterlängtade dator typ hela dan.. Nina och Linda kom vid 2 tiden typ då laga vi te mat och satt och käka och kolla på tv.. Nina gick hem nån gång vid 5 tiden då tog jag en liten tupplur i soffan.. har ganska mkt att göra men har inte ork te nått.. finns ett helt berg me disk som jag måste ta sen måste jag duscha oxå känner mej ganska röten hehe...

Nu ser man fram imot den 27 juni :D då det e Bengtsforsfestivalen e ju drygt bara en månad kvar som tur e och då får man ju se scotts igen <3 fick ju inte chansen att parta me grabbarna nån ting nu på färjan.. va knökat me folk och tjejerna va som galna hehe jag undrar ja om Henrik tycker det e kul eller lite jobbigt.. När jag stod hyffsat nära bakom alla skrikande tjejer så fick henke syn på mej, han log och nicka till lite så jag antar att han kände igen mej :)
Ne men det ska bli riktigt roligt me lite party på hematrakterna igen det e alltid kul :D

Ska inte jobba på hela veckan va jag vet så det blir nog väldigt lungt i veckan ska inte jobba förrän på söndag men jag kände ändå att jag ville va i karlstad för har vart hemma iskogen nu väldigt mkt på sistone.


Saknar redan livet på Färjan och min bäste Ellenor <3

Pussar // mika

Kommentarer
Postat av: angelina

jaha ja. så hittar man en till karlstad tös här på fanzone. hejjegud vad karlsta fölk det finns. HEJHEJ förresten :) hoppas allt är bra med dig i alla fall. ville bara kika in och säga hej hej. hittade din länk på Cajjos blogg, Fanzone ;) // Angelina!

2009-05-27 @ 00:15:25
URL: http://scottssnack.forum24.se
Postat av: Madde

Tjaa babe.. Faan va skojj de ska bli med bengtsforsfestival.. Hihi.. Vet du va de kostar ännu`?! Kommer du vara hemhemmamycket i juni?! Jag åker ju hemhem den 5:e sen a blir jag ju där till slutet av augusti.. Pusspuss

2009-05-27 @ 09:08:23
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Madde

Okey okey, men de låter ju bar hihi.. Ska bli sjukt skoj att festa på hemmaplan igen träffa alla folk som man inte sett på hundra år typ hihi.. :) Har du för planer för dagen då!? Puss

2009-05-27 @ 09:49:47
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0