torsdag 7/5

God morogon!!

jag håller på me tvätten nu för fulla muggar men det e snart klart faktiskt har lagt in de sista maskinerna i torktumlarn nu :) Idag regnar det, och jag kan väl inte säga att jag tycker det e jätte tråkigt det e rätt mysigt och sen så e det ju välbehövligt nu :D.. blir en slapp dag ida det e sånt väder så man vill bara ligga i soffan och kolla på nån bra film typ :) kanske att jag får lollo hit lite senare och ska käka tårta hehe tar ju aldrig slut det e tur den går att frysa :P.

Vet ni jag satt och kolla på Ugly betty nu på möra och det va lite rörande och ni vet väl i detta laget att jag e rätt blödig så självklart kom det lite tårar och då ringer min telefon självklart och det står okänd, jag svara me lite krasslig  röst hehe va en jätte trevlig kille som ringde lät riktigt söt på rösten hehe.. han va från sthlm och det gälde fotografering och att man fick bli sminkad ni vet sånna kort som alla nästan tar nu.. och visst det låter skit roligt men det e lite svårt för mej att ta mej te gbg el sthlm bara så där en helg så det fick va.. jag fick hans nummer dock så om jag ångrar mej så e det ju bara att ringa :)..

Nu ska jag ta mej lite frukost, blev inte att man gick ut och gick idag heller på möra :/ men nu va det ju tvätten sen så regnar det så e inte så pigg på att gå ut men kanske att jag trostar regnet lite senare och tar mej en promenad i alla fall :)
 
Ni får ha en riktigt bra torsdag kanske hörs senare :)
pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi sa han inte vem han hade fått ditt nummer ifrån?! :)

2009-05-07 @ 19:06:45
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0