Underbart...

...väder och en helt underbar kväll :D I LOOOOVE..

har jobbat idag som sagt på Mic, va fruktansvärt segt nästan inte nö fölk på stan och det kan jag ju förstå me me detta vädret då ligger alla ute i solen och göttar sej skulle i alla fall jag gjort.. vid halv fyra kom Emelie och Lollo och hälsa på :D lite innan fyra gick Emelie för hon skulle på fotboll, Lollo vänta på mej tills jag stängde,  då gick vi te burger king så jag fick mej lite mat sen gick vi och tog farväl av Lollo gamla lägenhet och slängde in nycklarna i brevinkastet.. tog vårt pick och pack och drog te sommaro te lägenheten hon ska ha nu under sommarn :)
efter en stund kom James, Dawda och Arton.. satt och tjöta och slöa i lägenheten mest sen gick vi och köpte pizza, vid 21 cykla jag hem och precis när jag passera vår busshållplats så klev syrran av bussen..  så nu e vi hemma båda två och jag e riktigt trött så det dröjer nog inte länge innan jag lägger mej..

Imorn e det en ny vecka igen och jag vet då inte vad jag ska göra men det ger sej imorn :P..

Natti Natti o puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0