Vårruset

Go morron!!

Fast jag har redan vat uppe ett tag :) hunnit med en hel del, 20 över 8 gick jag ut på min promenad tog även med lite skräp som jag slängde sen blev det ca 30 min promenad :) är Underbart väder i dag me kanske ännu bättre än vad det va igår blåser inte lika mkt..när jag kom hem så ställde jag mej direkt me disken och det va en del men nu e det rent :D och nu har jag även hunnit me att duschat :) ska ta ett varv me damsugarn sen innan jag gör mej i ordning och cyklar ner te stan.. har lite grejer jag måste köpa sen även göra ett nytt försök att hitta nått till Pappa..  sen vid 4-5 nån gång skulle jag tro så kommer kusinerna och sandra :D sen blir det vårruset vid 7 :) trevligt.. 
efter vårruset så åker jag me sandra till torrskog, får lämna syrran i fre nu dessa dagarna innan helgen för hon har mkt i skolan nu och vi ha lugn och ro och jag åker gärna hemhem <3 till mina katter och den underbara naturen..

Nu ska jag starta damsugarn :P

Ut me er i solen nu :)

puss // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0