09.11.11

God morgon :)

har ni sovit gott?? jag har haft en orolig natt igen :/ fattar inte vad det e som händer men jag hoppas det försvinner snart..

Onsdag idag i alla fall, solen skiner lite smått i mellan åt men det ser ut att bli grå väder idag ändå.. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag,kanske att jag skulle gå te bibblan och skriva ut några fler CV och gå runt och söka lite mer jobb på diverse ställena :).. har ju fått anställningsbeviset nu av tomas oxå så det e ju ett plus när man söker det hade jag ju inte sist gång jag va runt och sökte.. så jag får nog få tummen ur och göra det för det e ju ganska så viktigt vill ju ha ett jobb..
kanske ska handla lite käk oxå sen får jag se om Lollo e hemma så jag kan lämna desperate boxen hon ville låna. sen ikväll får vi se vad som händer :)

Den 27 nov ska ju vi personalen på personalfest på blue moon som jag sa och igår fick jag reda på lite mer vad det va som ska vara där och det e julgalan me 5 olika artister som ska sjunga bla OLA :) hehe han e ju såå söt.. sen va det glöggmingel och julbord, och senare på kväll disco typ som jag sa hehe :D ser verkligen ifram imot detta det kommer nog bli super kul frågan nu e bara som vanligt va fasen man ska ha på sej :/.. nått förslag?, jag har ju min röda julklänning men den hade jag ju sist på pers-festen. jag får kolla upp detta annars får det bli att köpa nått nytt hehe..



Puss //MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0