091126

God morgon

Sov te kl 10 idag hihi och när jag vakna så sken solen in såå UNDERBART har dock inte vart ute på nån morgon promenad för det blåser och sen så ser det inte så jätte varmt ut och så får jag väl skylla på att jag e lite lat idag hehe.. men det kanske blir en promenad senare om solen fortfarande e kvar det vet man aldrig.. ska i alla fall ha en pyssla om mej dag idag har jag tänkt.. sen skulle man faktiskt kunna börja och julstäda lite hänga upp gardiner och ljusstakar men jag vet inte hur mkt jag kan ta och sätta upp för det mesta e ju syrrans och de flyttar te göteborg nu i början av dec så då kommer de väl snart hit och tar allt :/ köksbord, byro, matta, lamper, speglar mm men sängen skulle jag få köpa men resten tar de typ så måste te ikea nån dag framöver fattar bara inte vart jag ska få pengar ifrån te att köpa grejjer får ta hjälp av mor o far så länge tror jag..

Nu ska jag ta en varm dusch och raka bena och lägga hårinpackning :) skulle va gött me massage men det e svårt att ge det på sej själv :P



och förresten jag fick min löning idag i stället och blev faktiskt lite förvånad det va mer än vad jag trodde :D JIPPI :P..

PUSS // MIKA

Kommentarer
Postat av: A.C

jo dt e sant..hehe..

men de som skriver till en läser ju inte.. haha..

de läser iaf inte alltid dt e jag säkert på:p hehe..



jag behöver massage..känner mig spänd:( asch..~~

vad ska du göra idag då?

jag måste skriva mitt arbete som ska redovisas nästa vecka..jobbigt jobbigt fast dt e grupparbete..men ändå..hatar redovisningar=/ ...



och föreläsningen blev inställd igen när man väl kom till skolan, helt onödigt..j*vla skit asså. slösade 300kr på bensin bara för det!:(

2009-11-26 @ 13:36:26
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Eller hur! Hah oj, menade fin bild :)

2009-11-26 @ 16:51:27
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: MADICKEN

Massage är aldrig fel :O

2009-11-26 @ 17:06:52
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0