091128

Hej

hoppas ni gillar mina bilder i inlägget under :D..
 Nu har jag väl äntligen börjat vakna te lite hehe satt och bara stirra på datorn typ i två timmar :P.. och ont i fötterna har jag oxå men huvvevärken har försvunnit nu som tur e :).. försöker få i mej lite mat nu blev ingen frukost så jag gick direkt på luchen som blev pyttipanna hehe har nästan tomt i kylskåpet så man tar det man haver och det duger mat som mat hehe.. 

Skulle åkt ner te stan och hämtat min påse som ligger på duvan me mina skor i men kl e snart ett och det stänger 4 så jag vet inte om jag orkar det faktiskt hehe sen e det piss väder ute så har ingen större lust att gå ut heller, mamma och pappa kommer inte idag som jag sa utan dom kommer imorn istället för då e det skyltsöndag här i stan och jag tänkte att det kanske va lite mysigare att dem kommer då :)..

ska väl istället försöka städa lite idag så inte mor och far får chocken när dem kommer hehe :P..

Vad ska ni hitta på denna lördagen??




 


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:hur mår du idag då:)?

2009-11-28 @ 13:25:40
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: A.C

nu e jag vaken:)

har inte sovit så mkt idag trots jag la mig halv sex imorse liksom.. haha~~

e helt pigg nu också..konstigt nog.. när man väl sov runt elva tolv så vaknar man ändå på eftermiddag:p aha..



va du ute o festade igår då?:d

2009-11-28 @ 13:29:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt bruden:)

2009-11-28 @ 13:39:26
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0