bengtsfors Bibliotek

Hellu

Nu e jag faktiskt i bengtsfors resan hit gick bra :).. va direkt att hoppa på bussen till bengtsfors när jag klev av tåget i åmål :). Ellen jobba så det finns inte nån att fika me tyvärr :(.. men nu sitter jag här i stället och här har jag inte vart på två år hehe.. Datorerna e mkt frächare och så e det koder för att logga in hehe de har börjat me moderniheter i även bengtsfors hehe GRATTIS :P..

Min gamla skola ligger ju här vid bibblan och det känns jätte skumt att se alla elever som går här nu de e ju så små hehe ja jag saknar nog inte tillbaka fast ändå lite kanske för då hade man alla sina kompisar här och så hade man ju nån ting att göra varje dag..

ska sitte här en halv timme till sen vet jag inte vad jag ska göra men jag får väl gå in och sätta mej på vårdcentralen och vänta te kl blir 13, sen efter tandläkarn får jag vänta ytterligare en och en halv timme innan mor slutar så vi kan åka hem te skogen :P..
undrar hur mkt man väntar i livet egentligen måste va en väldigt många timmar, typ när man väntar på buss/tåg eller står i kö till nått hehe..

ska läsa några bloggar nu sen e det snart dax för mej att dra

Puss// MIKA  


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Aha okej! Nej alltså jag såg bara i några minuter så jag vet inte :P

2009-11-13 @ 13:53:37
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: A.C

min armen blev bättree idag tur dt:D hehe..^^ men harftf feber:( asch~~

jobbigt som fan.~~ e helt varm,känns som jag kmr brinna lr ngt..



men ska krya på mig.. måste vara frisk tils på måndag asså.. e inte kul att lägga i sängen hela tiden:(



hoppas du mår bättre än mig iaf..trevlig helg:D

2009-11-13 @ 14:08:33
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Bion var jättebra! Sevärd :D

2009-11-13 @ 19:48:34
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0