Blondinbella

Go morgon :)

söndag idag :/ hatar söndagar även om jag inte jobbar eller ska te nån skola imorn så e ändå söndagar rätt slappa och trista dagar och specielt idag när det e piss väder igen :(.. det va ju sol igår varför kunde det inte fått vart det nu då några dagar hmm...

låg och kolla på tv igår te den va typ halv tolv och sen somna jag jätte fort men mitt i natten kl 3 ringer Cristian och säger att de aldrig kom te karlstad utan blev kvar i Åmål precis som jag inte skulle ha fattat det hehe eftersom de inte åkte från bengtsfors förrän efter kl 22 hmm.. sen efter det såå hade jag jätte svårt för att somna om låg och tänkte på massa saker så har inte riktigt fått en ordentlig sömn inatt :/.. känner mej lite seg nu men tror inte det e nån idé att jag lägger mej för kommer inte somna i alla fall..

joo angående min rubrik så får karlstad besök av blondinbella idag, fick se det igår att hon ska stå inne på mic vid autowox heter det väl där alla BMW:arna står hehe fråga mej inte vad hon ska göra där men hehe en tanke e ju att hon kanske ska posera vid bilarna hihi :P...




Ska nog börja me disken nu och sen ta ett varv me dammsugarn sen får vi se vad som sker kanske att man tar sej en tur ner te stan och kollar..

vad ska ni hitta på idag??


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack! Allt bra? :)

2009-11-22 @ 10:40:16
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: ja då, hur har din lördag varit?

2009-11-22 @ 11:25:32
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: elin

sv: vad bra =) Jadå det har jag, du då ?

2009-11-22 @ 12:25:59
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0