Home

Hej hej

Nu har jag komme upp te Karlstad :) UNDERBART tog en tidigare buss från Årjäng nu så jag va redan här vid 5 men ändå e det kolmörkt ute redan då :/.. såå himla trist...
Har fått i mej lite macker nu mums mums hehe.. men mitt kylskåp håller på att pajja :( märkte det i lördags morse då allt i kylskåpet hade fröse :( juisen va is och smöret va sten hårt likaså osten.. så sänkte på kylskpåpet två hack men det e fortfarande fröse nu så har fått sänkt ytterligare ett hack.. frysen verkar det inte va nått fel på än i alla fall men det tar nog inte lång tid innan det pajjar oxå :/ så det e faktiskt brottom nu att få nått nytt och Syrran och hennes pojkvän kommer ju inte få tummen ur så det får väl mor o far stå för antar jag.. jag har inte råd kan jag ju säga...


bilder från dalia kvällen :)


Värdinnan och jag <3

  


Amanda, maria o Ulrika


Ellen och grabbarna. david, Simon och Bynte :)

   


David, jag och Simon

 

Tomas och Tommy                          Ellen och Johan


Det blev inte så jätte mkt kort från just Dalia.. men jag hade jätte roligt och lite bilder blev det ju mest från förfesten då hehe :)



Kommentarer
Postat av: fiiisa - it's all about me

Haha okej :P



ja det hade jag du då?^^

2009-11-03 @ 19:47:06
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Miakela

tror hela sveriges befolkning vill det=)

2009-11-04 @ 12:21:31
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0