in the wood

Hej hej

Har nyss komme upp hehe :P.. sov länge idag och det va nog väl behövligt för det har inte blitt många timmars sömn denna helgen hehe.. Har haft en KANON helg :D vart så himla kul..

i lördags blev det ju Dalia :) först va det förfest hos Elli och det va röj hehe ojojoj kul va det i alla fall, sen blev det Dalia och där va det jätte mkt folk och det va hur kul som helst att få se och träffa allt folk igen som man inte har träffat på evigheter.. sov över i bengtsfors och så kom Pappa och hämta mej kl 12 på söndag hos Elli :)
Bilder från Dalia får jag lägga upp som vanligt när jag kommer upp te Kd igen :)

Jag vet inte hur länge jag blir hemma i skogen nu men om jag får bestämma så åker jag upp te Karöstad imorn redan för det e såå fruktansvärt tråkigt att sitta här när alla jobbar och nu har jag ju ingen bil heller :/.. sen klarar jag inte av denna datorn hehe.. men vi får se hur det blir om det löser sej me skjuts och så annars blir jag nog kvar här nån dag till..

Nu e jag riktigt hunrig så ska gå ner och se om det finns nått käk sen blir det väl TV resten av dan, man vill ju inte gå ut i detta skit vädret.. de sa att det skulle snöa men det e fasen igen snö det e bara regn regn regn :(..

puss//MIKA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jodå super=)!

2009-11-02 @ 17:55:00
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0