Jobb :)

Hej hej

Nu drar jag snart iväg och jobbar några timmar på MIC :) ska byta av Tomas så ska se om jag kan byta några ord me han oxå innan han drar..

e sugen på att dra på Bio ikväll, vet inte riktigt va jag vill se men det går säkert nån bra film hehe. men det blir nog inte så vem skulle följa me mej hehe :/..  har ju en gratis biobiljett som måste göras åt innan datumet går ut :)..

det sägs att det snöar på många håll men här i karlstad har det då inte komme snö än va jag ha märkt men det kommer väl kanske snart hit me då hehe :) mysigt me snö då blir det lite ljusare ute om kvällarna :)..

ne nu ska jag dra och så här ser jag ut nu :)



PUss //MIKA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

de har redan tagit de på jobbet. har du tagit eller ska?

2009-11-04 @ 17:56:20
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

trodde man bara skulle ta en att det inte behövdes med två..

2009-11-04 @ 19:57:40
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0