Onsdag 091125

= löning :) fast min lön va inte så himla fet då men :/..

Go morgon på er allihopa hoppas ni sovit gott :) jag har sove jätte gott gick och la mej halv 11 igår kväll och sov ända te kl 9.30 :) så nu e jag ordentligt utvilad, hade ingen större lust att gå upp ur sängen ändå för idag e det skit väder igen :( men måste upp och göra lite nytta, har gjort i ordning så jag ska diska så fort jag har drudkit upp te´t sen får jag väl städa här lite kanske...

Idag ska jag åka ner te Bibblan och försöka få skrivit ut några fler CV sen får jag gå runt och lämna några fler bland affärerna, Jag hatar att inte ha nått Jobb men det går fasen inte att få nått jobb i dessa tider heller, får snart leva på knäckbröd och vatten hehe för på scorett får man ju inte mer än några timmar i månaden heller om man har tur :/..  e jätte trött på det här och jag har faktiskt ingen större lust att flytta nån stans heller, och jag tänker inte flytta tebaks te torrskog NEVER..

dax att diska nu sen får jag göra mej i ordning och dra ner te stan.
puss//MIKA


Kommentarer
Postat av: emelie -

Ja, jag fick ett sms av honom för ett tag sen där det stod hur glad han blev :)

2009-11-25 @ 11:18:08
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en bra Onsdag! ;D

2009-11-25 @ 11:38:40
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0