Segt

Hej

Viken värdelös dag detta ha vart tycker jag nästan har inte gjort nån ting joo jag har städat lite men jag har inte satt en fot utanför dörren.. och jag blir såå RASTLÖS det finns ju ingenting att göra heller jag e väl inte direkt sugen på att dra ut för va ju ute igår men det e klart hade nån frågat mej så e det klart jag hade hängt me men det e ju nästan ingen risk att nån gör :/.. sen e jag hungrig eller sugen på gott det e ändå lördag liksom men jag har inget hemma har nyss knaprat i mej en morot hehe mums va gott (inte) tacos hade vart grymt gott nu eller en pizza faktiskt hehe men det e så mörkt ute så jag vet inte om jag orka gå ner te ica eller nån pizzeria.. ibland har man det inte lät asså haha :P..
sen det här me att Ullared blev inställt och att jag fått en annan tid hos läkaren har ju inte precis gjort det bättre.. VILL te ULLARED men jag får väl dra me mej syrran då nån dag kanske..  sen vill jag ha JOBB usch nästa månad kommer jag inte få nån ting typ :(.. jag hoppas verkligen att jag kommer få mer tider av Tomas nu i dec annars vet jag inte vad.

hoppas att dagen imorn blir bra i alla fall för då kommer ju mor och far så det händer lite i alla fall :)..

ska sluta sura och försöka hitta på nån mat istället
puss// MIKA


Vll ha SNÖÖÖÖÖÖ...


Kommentarer
Postat av: JennyJenny

Till jul ska bara ha snö annars behövs den inte.

2009-11-28 @ 18:18:46
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Bnsm ღ

mysigt! (:



jag har bara tagit det lungt och mysit med känslan att det snart är jul!

2009-11-28 @ 18:21:05
URL: http://bnsm.blogg.se/
Postat av: A.C

shit..e det sant?:O



jag har inte ens tänkt på dt..OMG..va tid går..df brorsan har köpt julkalender idag..haha..va tid går:o

2009-11-28 @ 19:23:38
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0