Surt och tråkigt

Hej

är en kass dag idag :(.. tråkigaste Lördan på länge jag hoppas det blir bättre i eftermiddag.. alla e hur slöa som helst mamma e sjuk och ligger typ bara hela tiden, pappa tjuvlyssnar på komradion när våra grannar jagar bock och jag ja jag gör inte specielt mkt och det går inte att gåå ut för det e piss väder ute, regnar nu men igår kväll kom det massa snö men allt har typ försvnúnnit redan :(.. jag tror inte dan blir så mkt bättre för det e ingen som orkar åka nån stans kanske kanske att det blir en tur te mormor o morfar lite senare.. jag blir deprimerad av att va hemma i skogen nu för tiden det e sååå tråkigt det finns verkligen ingen ting att göra så får jag bestämma så blir det Karlstad imorn redan.. ska försöka att få mamma och pappa att vilja handla så vi har bilen upp :)..

Det gick i alla fall bra hos tandläkarn igår hade bara lite tandsten som de tog bort men annars såg det väldigt fint ut tyckte hon :D.. tyvärr så va det sista gången för mej hos tandläkarn som det va gratis :/ efter årskiftet får jag betala :( men jag hade såpass fina tänder så jag låg på den lägsta kostanaden på försäkringen alltså 35 kr i månaden :) så det e ju jätte bra så ska ringa på måndag och säga att jag vill ha den istället för att betala i klumpsumma varje gång man är hos tandläkarn för det kan bli en väldigt massa pengar...

Kolla ni på idol igår??  jag tyckte det va jätte bra, Erik och Tove e sååå duktiga och specielt när de gjorde duetten ihop VILKA STJÄRNOR :D  Eddie åkte ut och det va absolut rätt han skulle egentligen åkt ut för två vecker sen om jag fick bestämma hehe..

ne ska väl forsätta att ha tråkigt och denna datorn blir sååå trött ingen ting funkar typ :(.. men nu har vi äntligen anmält intresse för bredband så får väl se hur långt tid det tar innan vi får det hit det ska ju grävas och härjas mm innan så det tar säkert tid :(..

ha en bra lördag

puss//MIKA


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: förlåt för sent svar.

allt bra idag?

2009-11-14 @ 20:10:28
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

ja verkligen! hihi skönt att de gick bra hos tandläkaren :)

2009-11-14 @ 23:51:24
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: fiiisa - it's all about me

jora!

2009-11-15 @ 10:44:42
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0