Take A Bow

hej hej

Kolla ni på Glee eller blev det paradise hotel?? jag kolla på Glee i alla fall hehe :P.. serie nörd som man e ;).. och det va riktigt bra idag me kommit lite kärlek me i bilden oxå och det gör ju bara serien ännu bättre även om det kanske e lite förutspått att det kommer bli dom :).. 

detta e låten från dagens avsnitt :)




Nu ska jag nog snart lägga mej faktiskt e inte så jätte trött men det e tröttsamt att sitta uppe och inte göra nått typ hehe..

Imorn e det fredag och början på helgen och vad händer?? vad ska ni göra?  imorn kan det nog bli afterwork för mej på Blue moon me Nina o gänget :) men på lördag vet jag inte vad som händer e sugen på att dra ut men alla verkar upptagna me annat :/.. får se hur det blir hoppas på att det blir en bra helg i alla fall :)

Puss o natti natti //MIKA


Kommentarer
Postat av: A.C

ehe.. jag måste hitta på ngt denna helgen vt jag.. annars mögglar jag nog:p haha..

har inte varit ute på läänge nu.. har inte haft ork/tid ..asch..o dåligt väder också:S trist ju~~



hoppas dt kmr bli fint väder asså..då ska jag kanske tvätta min bil också..bilen blev helt smutsig idag bara för jag körde till skolan när dt regnade ute:S asch~~



godnatt~~ hoppas du hittar på ngt kul att göra:D

2009-11-19 @ 23:17:06
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Hah exakt! =)

2009-11-20 @ 07:41:36
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Em

om jag haft pengar hade jag stuckit på en sista minuten direkt :D

2009-11-20 @ 10:42:00
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0