time to sleep

Hej

har kommit hem nu har vart hemma hos Jesskia nu på eftermiddan, åkte dit vid 6 tiden typ, har hjälpt henne lite me julpyntningen hehe sen har det blitt tv-spel och Ullared me en massa gott pepparkakor, russin och lite så juligt hehe.. efter ullared försökte vill till och me försöka chatta me Morgan hehe men vi fick inge svar hmm..  han har nog inte alla hästar inne i hagen den mannen eller vad tror ni hehe?? 

Nu ska jag snart lägga mej känner hur mina ögon snart går i kors.. imorn e det en ny dag och det första man ska göra e att sätta igång me tvätten kl 10.. 

Natti natti sov gott //MIKA


Kommentarer
Postat av: emelie -

Har precis pratat genom allt och det verkar som om allt har löst sig :)

Vilken tur, vad har du gjort då ? :)

2009-11-30 @ 23:32:29
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: A.C

men dt e bra.jag äter lunch i skola ibland..sen äter jag då int midddag hemma..antingen äter jag lunch lr middag..:p haha..annars orkar jag aldig..:p

e aldri hungrig liksom..konstigt .asch=/ men har nog väljt mig nu=) hehe..



godnatt söt:D

2009-12-01 @ 00:03:23
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0