Torsdag 09.11.12

Go morgon :)

redan torsdag och imorn ska jag hem te skogen igen :/ vill inte men nu e det tandläkarn som kallar.. känns nästan som jag inte gör annat än åker fram o tillbaka hela tiden..  blir nog hemhemma helgen men sen åker jag nog hit te veckan igen sen får vi se hur länge jag blir här hehe...

kvällen igår va underbar så länge det vara hehe.. mys :)

idag i alla fall så ska jag tvätta men har inte tid förrän två så nu ska jag snart bege mej ner te stan jag kom faktiskt på inatt när kl va 4 ungefär att jag har ju en sko hos skomakarn som han skulle laga och den har legat där as länge nu :/ så måste hämta den innan de rör bort den där nere bland alla skor.. då skulle jag bli sur vill jag lova för det e mina favvis klackar och de hade jag när vi va på scotts :P..  så det får bli en tur ner nu när jag käkat klart frukosten :).. måste lämna in boxen te Lollo oxå glömde ju det igår men jag vet inte om hon e hemma nu, skulle tro att hon jobbar..
hade sån fruktansvärd huvvevärk i natt så det va därför jag va vaken vid 4 hehe och jag orka inte gå upp och ta alvedon, men fick göra det te slut nu på möra sen sov jag tungt i två timmar så nu e jag fitt for fight igen hehe..

ne dax att ta på sej och dra sej ner mot stan..

pussar// MIKA

Kommentarer
Postat av: emelie -

Svar: Ja, det är ju bara att hoppas :) Ååh, är det roligt där ? Vad får man göra ? :) Jag ska göra mina praktik där nästa år :)

2009-11-12 @ 10:22:11
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: A.C

min arm e inte mkt bättre idag=/ ..

har ftf ont och ömt.. asch~~~ får lida lite till:p hehe..^^



vad ska du göra idag d, jobbar=:)

2009-11-12 @ 12:08:25
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Precis

2009-11-12 @ 12:17:20
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: Em

fint du gjort de :D



har du träffat thimberg nått mer ? :D

2009-11-12 @ 20:21:17
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0